7 Ağustos 2009 Cuma

Hesap Vermeden Hesaplaşmak İçin

Merhaba;

Beni bilen bilir...yada bilmeyende bilebilir..."hopala nerden çıktı bu blog...şimdi bunada mı zaman ayıracaz zaten yeterince ıvır zıvırımız varken nette." bir arkadaşım bloglar konusunu uzun bir süre önce açmışken ona bu cümleleri sarf ettiğimi anımsıyorum...veya en azından düşüncelerimden geçirdiğimi... bu akşam gerçekten unuttuğum bu konu bir anda canlanı verdi aklımda birazda galiba birikintisel bir canlanış bu... bundan bir kaç zaman önce benim dünyamda etiketlenen bir şahsiyetin blogunu takip etmiştim...ordan aldıklarım gerçekten manidardı...Çoğumuz eminim bu şikayeti yaparız...hele birde analitik oldugumuz söyleniliyorsa:"offf çok sıktı bu muhabbet,ama neden anlatmak istediklerimi anlatacak vakit bekliyorum...evet konuşmalıyım..." diye uzadıkça uzayan düşünceler alemine geçiş...Evet, sanırım ben buna son verdim...artık bir şeye daha inanıyorum modern teknolojiyi,sadece bilgi için değil eleştiriyel ifade gücümüzü geliştirebilmek içinde kullanmalıyız...Açık konuşmayı severim ama onları şifrelemeyide...hem açık hem şifreli nasıl oluyor....bakalım bende zamanla görecem...hayatın manasınındaki hesabı anlamak ve onun her menzilinde adım attığını görebilmek için hesaplaşmak lazım...
Zaman denen kavram o kadar kıvrak ki, ondan hızlı olmazsanız o sizide yutup yoluna devam eder...bununla beraber; onunla yarışmakta nerdeyse ferarri gibi hızlı, Hz.Eyüp(a.s) gibi sabırlı,kendi kavramınızı zorlayacak kadarda inatçı olmalısınız...peki bunları yaptığınızda....herşey tamam mı olacak...tabikide değil...onun hesabınıda eksiksiz göstermek kalacak geriye...ister buna sınav,ister buna seçilim deyin...neslimizin çoğunu yutan bu kavramın merkezcil kuvvetinden kurtulmak için hesaplaşmak lazım...bu gece benim için tüm eleştiriyel düşüncenin yalnızlık kıyısından ; tüm şefaflığı ile okyanuslara açıldığım ve artık hesap vermeden hesaplaşmayı umduğum bir zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.